Anima
İstanbul Film Festivali’nde En İyi Belgesel seçilen Anima, insanı her şeyin merkezine koyan dünya görüşünü sorguluyor. Yusuf Emre Yalçın, kendi anılarından ve rüyalarından yola çıkarak, insanlar ve hayvanlar arasındaki asimetrik güç dengesine dair cevaplanması güç sorular sormamızı sağlıyor.