Anne at 13,000 ft
Bir anaokulunda düzenli işe sahip olan Anne için her şey yolunda gözükse de, günlük yaşamın baskıları onu boğar. En yakın arkadaşının bekârlığa veda partisinde paraşütle atlamayı dener ve yaşama bakışı değişir. Sosyal olarak kabul gören şeylerin sınırlarını zorlamaya başlar.
Anne at 13,000 Ft, Kazik Radwanski’nin ismini Kanada sinemasının yeni auteur’lerinden biri olarak not ettiren heyecan verici ve çok katmanlı bir karakter portresi. Başroldeki Deragh Campbell, ruhsal olarak gelgitli bir anti-kahramana hayat verirken, pek çok kez doğaçlamaya başvuruyor.