Annette
Yaratıcılığın sınırlarını zorlayan sinemacı Leos Carax imzalı bu olağanüstü rock operası, görselliği ve duygusal derinliğiyle seyirciyi büyülüyor. Adam Driver ile Marion Cotillard’ın çarpıcı performansları ve Sparks’ın müzikleriyle benzersiz bir sinema keyfi.