Reha Erdem’in 2006 tarihli filmi 5 Vakit‘e bir ek niteliği taşıyan bu deneysel çalışma, filmin ana meselesi olan ’döngüsel dünya zamanı’nı en yalın sinematografik haliyle sahneleme girişimi olarak görülebilir.