Applause
Paprika Steen, alkolik bir oyuncunun hayatını düzene koyma çabalarını anlatan bu sarsıcı dramada muhteşem bir performans sergiliyor.
Danimarkalı yönetmen Martin Pieter Zandvliet’in iz bırakan çıkış filmi, rehabilitasyon sonrası hayata uyum sağlama aşamasını anlatıyor. Başroldeki Paprika Steen’in performansı, Cassavettes imzalı Açılış Gecesi’ndeki Gena Rowlands’ı akla getiriyor.