Uzun yıllar Paris’te eğitim aldıktan sonra ülkesi Tunus’a dönerek burada terapist olarak çalışmak isteyen Selma, bürokratik zorluklarla, konuşarak tedavinin hiçbir işe yaramayacağına inananlarla ve yakasından düşmeyen bir polisle uğraşmak zorunda kalır.