Sovyet yönetmen SergeiParajanov (Narın Rengi) tamamlanmış son filminde Azerbaycan geleneklerini, adetlerini ve folklörünü harika bir biçimde yeniden hayal ediyor. Film, politik sınırları altüst eden çarpıcı ve gerçeküstü bir şiirselliğe sahip. Her yönüyle zengin, büyüleyici bir peri masalı gibi.