Büyük Durgunluk’un etkilerinin hissedildiği bu kapsamlı Frederick Wiseman belgeseli, kaynakların giderek daraldığı bir dönemde Amerikan üniversitelerinin geleceğine bakıyor. Akademiyi fildişi kulesinden indiren Berkeley’de, Y kuşağının hoşnutsuzluğuna kulak veriyor.