İstanbul’da yola çıkmanın işkence haline geldiği bir gecenin hikayesi, Resmiye Emir’in elinde yaşadığımız çağın kaygılarıyla yüzleştiğimiz bir arenaya dönüşüyor. Ayşegül Uraz ve Barış Gönenen’in hayat verdiği çift, gece vakti sokakları arşınlarken en sıradan anlar bile gizli gerilimlerle yükleniyor.