Atlantis
Doğu Ukrayna. Yıl 2025. Eski bir asker olan Sergey, travma sonrası stres bozukluğu yaşamaktadır. Yıkıntılar içerisindeki bu yeni dünyaya ayak uydurmakta zorlanır. Katya ile birlikte, savaşta hayatını kaybedenlerin cesetlerini bulmak için gönüllü olur ve daha umutlu bir gelecek hayali kurar.
Venedik’te Ufuklar bölümünde En İyi Film seçilen, Valentin Vasyanoviç imzalı post-apokaliptik bir dram. Hem ekolojik hem de ekonomik olarak çökmüş toprakları dehşet verici şekilde güzel betimleyen Atlantis, bir yandan ihtiyat telkin ederken, bir yandan da gelecek için umut kapısı aralıyor.