Korkunç bir araba kazasından sağ kurtulan Simone, henüz 26 yaşında tüm hayatını gözden geçirir. Çalıştığı yerden ayrılıp en yakın arkadaşı Philippe’i bulmak için yola çıkar. Onunla bir çocuk sahibi olmak ister. Bu konuda kaygılı olan Philippe, Simone ile çöle yolculuk yapmayı önerir.