Estonya yönetmen Veiko Õunpuu’nun Venedik Film Festivali’nde prömiyerini yapan nefis çıkış filmi, Mati Unt’un romanından uyarlandı. Sinema referanslarıyla bezeli bu film, insanın karanlık yanlarına dair Ingmar Bergman’ı andıran bir bakışa sahip.