Uluslararası üne sahip bir piyanist, yedi yıllık ayrılıktan sonra bir süredir acı çeken kızını ziyaret etmek için eve döner. Anne-kız birlikte geçirdikleri uzun bir günün ve sancılı bir gecenin ardından nihayet uyuşamadıkları gerçeğiyle yüzleşirler.
Çok az yönetmen insan ilişkilerini Ingmar Bergman kadar yıkıcı bir biçimde ele alabilmiştir. İsveç’in diğer büyük Bergman’ını—Ingrid—son kez önemli bir rolde izlediğimiz bu için için yanan, belirsizliklerle dolu kapalı mekan filminde, büyük yıldız da en iyi performanslarından birini sunuyor.