Ava
Görme yetisini beklediğinden daha erken kaybedeceğini öğrenen 13 yaşındaki Ava, bu sorunla kendine has bir şekilde yüzleşir.
Cannes’ın Uluslararası Eleştirmenler Haftası bölümünde En İyi Film ödülü kazanan Léa Mysius imzalı Ava, kadın cinselliğini ve ergenliğe has korkuları keşfe çıkıyor. Göz alıcı renkleri, sıradışı mizahı ve hülyalı melankolisiyle her şeyi değiştiren bir yazın hikayesi. Mest eden müzikler de cabası!