Azor
Azor öylesine zekice kurgulanmış, sürükleyici ve bol katmanlı ki, İsviçreli yönetmen Andreas Fontana’nın ilk filmi olduğuna inanmak çok zor. Arjantin’in kaymak tabakasının vampirlerin dünyasını andıran zarif ve soğuk ortamında geçen bu komplo öyküsü, gerilimini son ana kadar ayakta tutuyor.