B for Boy
Amaka genç kızının annesi ve orta sınıfa ait bir eştir. 40’lı yaşlarındadır ve bir çocuk beklemektedir. Bebeğini kaybettiği ve bir daha çocuk sahibi olamayacağını öğrendiği zaman kimseye bundan bahsetmez ve hamileymiş gibi yapar. Çaresizlik içinde bir erkek bebek evlat edinmeye çalışır.
Özündeki dramatik hikayesiyle “B for Boy” şiirsel ve hassas bir yönetmenlikle derinlemesine gerçekçilik ve eleştirel bakışı dengede tutuyor. Nijerya sinemasına büyük katkıda bulunan film, toplumundaki cinsiyetçiliği ve ataerkillikte kadınları kontrol etmek için uygulanan stratejileri ortaya koyuyor.