Babysitter
Xavier Dolan filmleriyle tanınan Monia Chokri, pastel tonlara ve retro bir havaya sahip ikinci uzun metrajında sıradanlaşmış kadın düşmanlığına cüretkar bir bakış atarken, modern annelik kültünü de eleştiriyor. 35mm ile çekilen Babysitter, cesur bakışı ve iğneleyici mizahıyla öne çıkıyor.