Bacurau
Küçük Brezilya kasabası Bacurau’nun lideri Carmelita hayatını kaybedince, bölge sakinleri derinden sarsılır. Onun ölümünün ardından burada tuhaf şeyler olmaya başlar. Adı konulamayan bir düşman onları haritalardan siler, suya erişimlerini engeller. Bacurau, hayatta kalmak için savaşmak zorundadır.
Aquarius ile tanıdığımız Kleber Mendonça Filho’nun Juliano Dornelles’le beraber imza attığı bu hayranlık uyandırıcı politik alegori, western türüne yeni bir boyut katarken günümüz Brezilyasına dair de sözünü cesurca söylüyor. Udo Kier ve Sônia Braga’lı Bacurau Cannes’dan Jüri Ödülü’yle dönmüştü.