Modern şehir yaşamını eleştiren bu keskin komedi, yönetmen Daniel Soares’e Cannes’da özel mansiyon getirdi. Pürüzsüz yeni binalarla hareketli yıkım manzaraları arasında gidip gelen kesitlerle, Portekiz’deki barınma krizine kara mizahla dolu bir bakış.