Baden Baden
26 yaşındaki Ana, film setinde çalışma girişiminde başarısızlığa uğrayınca Strasbourg’a geri döner. Yaz için planı büyükannesinin banyosuna duşakabin yapmak, erik toplamak, ehliyetini kaybetmek ve eski sevgilisiyle barışmaktır. Kısacası Ana, hayatına çeki düzen vermeyi kafaya koymuştur.
Rachel Lang’ın ilk uzun metrajı, seyirciye de sirayet eden çarpıcı bir canlılıkla dolu. Komedi ve trajediyi ustalıkla dengeleyen Lang, Frances Ha esintileri barındırsa da eşsiz olmayı başaran bir kahraman yaratıyor. Ana Üçlemesi’nin zirvesi karşınızda.