Barbara
Çağdaş Alman sinemasının en büyük yetenekleri arasında yer alan Christian Petzold ve Nina Hoss, Phoenix filminden önce Barbara ile bir araya geldi. Hoss’un çarpıcı ve yalın performansıyla güçlenen bu politik gerilim, Petzold’a En İyi Yönetmen dalında Gümüş Ayı kazandırdı.