Johnno ile Spanner, derin arkadaşlık bağıyla birbirlerine bağlıdırlar. Yetişkinliğe adım atmak üzere oldukları günlerde hayat onları başka yönlere sürükler. Johnno, ailesiyle birlikte başka bir kente ve daha iyi bir hayata doğru yelken açarken, Spanner belirsiz bir gelecekle baş başadır.
Brian Welsh’in “rave” kültürünü anlatan bu gençlik filmini izlerken sesi sonuna kadar açıp, iki sıkı dostun macerasına kendinizi bırakın. Steven Soderbergh’in yapımcılığını üstlendiği bu yerinde duramayan öykü, muhteşem müzikleri, görselliği ve ritmiyle nabız yükseltiyor.