Genç yaşta bir şehir planlama şirketinin başkanı olan Amano, deniz ticareti denetimlerinden birinde Takako isimli bir işçiye ilk görüşte aşık olur. Takako hislerine karşılık vermeyince, genç adam, kadının kimliğini çalarak ondan intikam almaya çalışır.
Kiyoshi Kurosawa, el attığı her türde hünerlerini sergileyen sıradışı bir yetenek. Aksiyon sahnelerinde bile kendi imzasını bir şekilde hissettiren yönetmenin tekinsiz evreninden izler taşıyan bu film, Japon endüstrileşmesinin çarpıklıklarından dövüş sanatlarına uzanan tuhaf bağlantılarla örülü.