Beauty Is Not a Sin
İtalya’nın dini sembolleriyle korkusuzca oynayan Nicolas Winding Refn, bu erotik kısa filmde kutsal kavramını yerle bir ediyor. Motosiklet markası MV Agusta için çekilen ve Venedik Film Festivali’nde gösterilen bu çarpıcı reklam, büyük bir keyifle şeytana uyuyor.