Son yılların en iyi çıkış filmlerinden biri. Dea Kulumbegashvili, ileride her yaptığı filmi merakla bekleyeceğimiz heyecan verici bir yönetmen. 35mm çekilen nefes kesici uzun planlara sahip Başlangıç, dışarıya kapalı bir topluluğun içinde bir kadının gösterdiği direncin hikayesi.