Yetmişli yaşlarındaki cesur bir öğretmen, hükümetin “yeniden eğitim” merkezlerine gönderilen genç öğrencilerinin serbest bırakılması için bir kampanya başlatınca resmi bir cadı avının hedefi haline gelir.