İsim nedir? Yaşlı bir adam olarak sanatçının derinlikli bir portresini çizen, avangart sanatın efsanevi ismi John Smith’e göre insanın ismi her şeydir. Benlik duygusunu ince bir mizahla irdeleyen sanatçı, sıradan isimlerin ve içi kof yüzeylerin ardında yatan gizemlere dalıyor.