Kıyamet gününe hazırlanan Woodrow ve Aiden, hayallerindeki çetenin başarılı olacağı günü heyecanla beklemektedir. Fakat Woodrow sırılsıklam aşık olunca kıyamet fantezilerinde bile hayal edemeyeceği kadar yıkıcı ve zorlu bir yolculuğa çıkar.