Yönetmen Blasetti, yeni filmi için küçük bir kız aramaktadır. Birçok anne gibi Maddalena da rolü alıp yıldız olması umuduyla kızını Cinecittà’ya getirir. Biricik kızı Maria için her şeyi feda etmeye hazırdır.
Anna Magnani’nin başrolünde yer aldığı Luchino Visconti imzalı bu isyankar taşlama, içeriden birinin gözünden İtalyan Yeni Gerçekçi sinemasında yaşanan gizli kalmış suistimalleri irdeliyor. Sınıf ayrımlarının aşılmaz sınırlarını gözler önüne seren, trajikomik aksaklıklarla dolu bir hikaye.