Burak Çevik, gerçek bir hikayeyle kurmacayı harmanladığı ikinci uzun metrajında, travmatik bir olayı biçimsel bir deneyle yeniden canlandırıyor. Yoldan çıkmış iki sevgilinin ruh halini yansıtırken asla kolaya kaçmayan Aidiyet, aşk ve cinayete dair karanlık fakat enfes bir film.