Pascale Ferran, Paris’in eteklerinde, etrafındakilerle bağı iyiden iyiye incelmiş insanların melankolik portrelerini çıkarıyor. 21. yüzyılın hızına, belirsizlik ve endişeyle dolu atmosferine yabancılaşmış insanlar, bir serçenin uçuşuyla birbirine bağlanıyor.