Wayuu ailesi 1970’lerde Guajira çölünde, büyümekte olan Kolombiya uyuşturucu ticaretinde büyük bir rol üstlenir. Úrsula’nın önderliğindeki aile, servet ve gücün güzelliklerini keşfeder. Úrsula’nın kızına aşık olan Rapayet’in, bu ailede kendine bir yer edinmesi gerekecektir.