Sırtında bir keman kutusuyla İstanbul karmaşasının içine atılan 11 yaşındaki Selin, hayatına yön verecek olan konservatuar sınavına hazırlanır. İçinde bulunduğu zorlu durumla yalnız mücadele etmek zorundadır.