Tokyo’daki 2011 depreminden birkaç gün sonra Kyoko, eşi Komura’yı terk eder. Komuro, kuzeye gizemli bir paket teslim eder. İş arkadaşı Katagiri, yardım isteyen dev bir kurbağayla karşılaşır. Bu üçlü gerçeküstü görüntüler aracılığıyla anıları, hayalleri ve kendilerine dair gizli gerçeklerle yüzleşir.
Haruki Murakami’nin çok satan öykülerini beyazperdeye uyarlayan Pierre Földes’in büyüleyici animasyonu, karakterlerini fanteziler ve tesadüflerle dolu alemlere götürüyor. Tanıdıklığıyla huzur verirken tuhaflığıyla da insanı içine çeken bir antoloji.