Berlin’deki Blue Boy (Mavi Çocuk) adlı barın 40 yıllık bir geleneği var. Dünyanın farklı köşelerinden pek çok genç seks işçisi burada buluşuyor ve yaşamları, meslekleri hakkında sohbet ediyor. Romanyalı yedi erkek seks işçisi, bir bar taburesine oturuyor ve kameraya bakarak kendilerini anlatıyor.
Bakışını doğrudan bize yönelten seks işçilerinin anlattıklarına tanık olmak, kameranın önü, arkası ve izleyici arasındaki güç ilişkisine dair kışkırtıcı bir deneyim yaratıyor. Manuel Abramovich, alabildiğine etkileyici bir hikaye anlatımı yöntemiyle, bizi seks işçilerinin zorlu dünyasına götürüyor.