Anoreksiya hastası Olga tedavisi için bir psikiyatri hastanesine yatırılır. Ona göz kulak olan Anna, hayaletlerle iletişim kurduğuna inanan bir terapisttir. Anna, Olga’nın kaybettiği annesiyle iletişim kurduğunu iddia eder ve ondan bir seansa katılmasını ister.