Gümrükte çalışan Tina, insanların duygularını koklayarak anlama yeteneğine sahiptir ve bu sayede sınırı geçmeye çalışan şüpheli tipleri kolayca ayırt eder. Bir gün gizemli bir adamın kokusu kafasını karıştırınca, kim olduğuna ve ne istediğine dair derin düşüncelere dalar.
Donald Trump’ın hayatını anlatan The Apprentice ile Altın Palmiye’ye aday olmadan önce Ali Abbasi, türlerin sınırlarını aşan, masalsı ve alegorik Border ile Belirli Bir Bakış ödülünü kazanmıştı. Günümüz İsveç’inde geçen bu ürkütücü ve düşündürücü film, aynı zamanda eşsiz bir aşk hikâyesi.