Zengin iş insanı Boris’in hayatı, önemli bir siyasetçi olan eşi Béatrice’in depresyona girmesiyle yolundan çıkar. Bir yabancı, Boris’i eşinin durumundan mesul tutunca seçimlerini sorgular ve daha iyi bir eş, baba ve oğul olmaya çalışır.
Denis Côté’nin yaratıcı çıkış filminde buzdan duvarlar eriyor. Karanlık bir sırra sahip hırslı bir iş insanını merkeze alan filmde, baş döndürücü performanslarıyla Bruce LaBruce ve Denis Lavan, bu iş insanın soğuk ve steril dünyasını kaosa sürükleyen iki karakteri canlandırıyor.