Lizzie Borden’ın devrimin enerjisiyle dolup taşan bu hararetli filmi, feminist provokasyonu fütüristik bilimkurgu ortamına taşıyor. Ateşlere Doğmak, hem 80’lerin henüz kentsel dönüşüm geçirmemiş New York’una bir zaman yolculuğu, hem de günümüzün siyasi meselelerini kalbinden vuran bir anlatı.