Bottoms
Gerçek hayatta da ekranda da çok yakın arkadaş olan Ayo Edebiri ve Rachel Sennott, Emma Seligman’ın Şiva Bebeği sonrası çektiği bu deli dolu filmde ilk öpücüklerini almak için ellerinden geleni yapıyor. Klasik gençlik komedilerine modern bir yorum.