Jean Renoir’ın burjuva alışkanlıklarını ve iyi niyet gösterilerini zekice hicvettiği bu taşkın, kabına sığmayan öykü, dönemin yıldızlarından Michel Simon’un tükenmek bilmeyen enerjisiyle usta Fransız yönetmenin unutulmaz yapıtlarından birine dönüşüyor.