Torbacılık yapan eski boksör Bradley, polis ile acımasız ortakları arasında çıkan bir silahlı çatışmanın ortasına düşer. Çatışmada ağır yaralanıp hapse düşünce düşmanlarının zoruyla hapishaneyi vahşi bir savaş alanına çeviren şiddet eylemlerine karışır.
Etkileyici cüssesinden ustalıkla faydalanan Vince Vaughn, Amerikan ceza sistemine odaklanan bu noir esintili filmde, patlamaya hazır bir gerginlik hissini ekrana taşıyor. Şiddeti tam dozunda kullanarak müthiş bir etki yaratan 99. Blok, John Carpenter’ı andıran sistemli bir berraklıkla ilerliyor.