Sokağa terk edilmiş bir çocuk olan Patrick “Kitten” Braden, 1970’lerde küçük bir İrlanda kasabasında büyür. Hem trans kimliği hem de annesini bulma arzusu, onun yaşadığı bu dar görüşlü kasabadan çıkıp Londra’ya gitmesine sebep olur.
İrlandalı usta yönetmen Neil Jordan, Patrick McCabe’in cinsel kimliklere odaklanan romanını başarıyla perdeye uyarlıyor. 1970’lerin çalkantılı döneminde, İrlanda ve Londra sınırında geçen bu mizahı bol büyüme öyküsünde, Cillian Murphy ve Ruth Negga’yı performanslarının zirvesinde göreceksiniz.