19. yüzyılın başlarında, genç Fanny Brawne, şair John Keats ile tanışır. Kendini göstermeyi seven uçarı Fanny’nin aksine, beş parasız John sanatı için yaşayan, içe dönük biridir. Tüm zıtlıklarına karşın, aralarında tutkulu bir aşk filizlenir.
Kırlardaki çiçeklerin renklerini, kokularını perdeye taşıyan, tüm duyuları aynı anda etkileyen bir Jane Campion filmi. Edebiyat tarihine geçmiş bir aşkı acısı ve güzelliğiyle derinden hissettiriyor Parlak Yıldız. Romantik şair John Keats ve Fanny Brawne’a, Ben Whishaw ve Abbie Cornish hayat veriyor.