Sokak çocuğu Nicu, kendisini evlat edinen kötü şöhretli “Bruce Lee” tarafından Bükreş’in yeraltı tünellerinde yetiştirilir. Büyüdükçe, belki de ihtiyaç duyduğu babanın “Yeraltı Dünyasının Kralı” olmadığını anlamaya başlar.
Yönetmen Joost Vandebrug, 2011’den beri Bükreş’in yeraltı tünellerinde çalışıyor ve sokak çocuklarıyla derin, şefkatli ilişkiler kuruyor. Çevresini gözlemlerken dikkatli ve pragmatik bakışından ödün vermeyen film, yeraltı dünyasına düşen çocukların çarpıcı bir portresi.