Nevrotik bir iç mimar olan Zsolt, evleneceği gün bu kararını sorgulamaya başlar ve müstakbel eşi Klári’nin arkadaşı Anni’nin evine sığınır. Bu sırada kendini düğün eğlencesine kaptırmış olan Klári ise damadın ortada olmadığının farkında bile değildir.
György Kovásznai’nin varoluş kaygısıyla cebelleşen nevrotik karakterleri sadece tuhaf şekillere bürünmekle kalmıyor, ayrıca birden caz şarkıları söylemeye de başlıyor. Gülünç bir aşk üçgeninin kalbine politik temaları yerleştiren bu klasik, 1970’ler Macaristanının ataletini alaya alıyor.