Bir cinayete tanık olan Alphonse, vakayı bildirmek için karakola, müfettiş Morvandieu’nün yanına gittiğinde, cinayetin polisin umrunda olmadığını fark eder. Karısı da cinayete kurban giden Alphonse, onun katiliyle birlik olup suç dünyasına atılır ve müfettiş Morvandieu’yü de ekibe katar.