Yakınlık arayışımıza, aşktaki iktidar savaşlarına, kuşandığımız kimliklere, taktığımız maskelere ve cinselliğe dair muzip ve açık sözlü bir diyalog. Nadir Sönmez, kendi yazıp yönettiği tiyatro oyununu, Esme Madra, Öner Erkan, İlda Özgürel, Emrah Özdemir ve Büşra Albayrak’la beraber uyarlıyor.