Kutsal Motorlar ve Annette filmlerine imza atmış olan Leos Carax, bugüne kadar çektiği en kişisel filmiyle karşınızda. Fikirlerin dansı olarak tanımlanabilecek Godard’vari bir üslupla siyaset ve felsefe tarihini bir araya getiren Ben Değilim, stiliyle insanı büyüleyen bir itirafname.