Kahire’nin kaotik tren istasyonunda çalışan yoksul gazete satıcısı Qinawi, yolculara kaçak yoldan içecek tedarik eden, özgürlüğüne düşkün Hannuma’ya sevdalanır. Qinawi bu aşkı inkâr ettikçe, gerçeklikle bağı kopmaya başlar.